Friday 5 October 2012

Sama ke tidak?

Posted by Kasih Suci - Mama Damia at Friday, October 05, 2012
Tetiba datang idea nak buat perbandingan wajah Damia semasa dalam kandungan dengan wajah Damia semasa lahir. Bila Damia dah besar nanti boleh la Damia tengok macam mana rupa dia semasa dalam perut mama. hehehehe... (",)

  [Damia dalam kandungan - 6 bulan]

Semasa usia kandungan 6 bulan, kami ke Hospital Columbia Asia, Nusajaya untuk scan 3D jantina baby. Alhamdulillah, nasib baik baby dalam perut bagi kerjasama yang baik untuk tunjuk muka kat mama dan ayah. Hurmm, macam2 aksi si Damia kat dalam perut mama ye! Nasib baik Dr Rajesh sempat capture pose terbaik dari Damia buat ayah dan mama.. kemain lagi tangan, baik punya landing kat bawah dagu.. hehehe.. sampai sekarang Damia memang suka posing letak tangan bawah dagu. Dah biasa buat kat dalam perut la katakan... Kalau tak percaya sila lihat gambar kat bawah ni ha..

 [Damia suka posing bila tidur]

[Damia semasa lahir]

Ini la wajah Damia semasa lahir. Kulit masih kecut (9 bulan duduk dalam air) dan menggelupas. Mama masih ingat lagi betapa luasnya mata Damia memandang dunia semasa dalam bilik pembedahan. Damia begitu eager nak lihat dunia baru Damia setelah sekian lama berada dalam perut mama. Rambut kemain lagi hitam dan lebat. Kulit putih melepak tanpa sebarang noda. Bibir seksi dan merah bak delima.. Sungguh sempurna ciptaanNya.

Kepada Damia, anak mama dan ayah:
Ini la rupa dan wajah Damia semasa dalam perut mama dan waktu Damia dilahirkan ke dunia. Kehadiran Damia sangat menggembirakan ayah dan mama. Semoga Damia membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah dan mendengar kata. Besar nanti semoga menjadi seorang yang bijak pandai dan berguna kepada agama, bangsa dan juga negara. InsyaAllah... Itulah doa mama sejak Damia masih dalam kandungan lagi. 

With Luv 
Mama & Ayah



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Dunia Damia Hanani Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea